HomeContactKlacht

Klacht

  • Klantendienst
  • Customer Complaint Handling
  • Ombudsfin

 

U hebt een klacht? Meld het ons.

Record Bank werkt met mensen en voor mensen. Logisch dat er dan al eens iets fout kan lopen.

Record Bank besteedt veel aandacht aan klachten. Zo kunnen we onze diensten en producten optimaliseren en fouten in de toekomst vermijden.

Hebt u een klacht, aarzel niet en laat het ons weten.

Bij wie kunt u terecht?

Uw agent of makelaar is uw vertrouwenspersoon. Hij of zij kent u het best. Logisch dus dat u uw vraag of probleem eerst aan hem of haar voorlegt. Meestal komt er tijdens dit gesprek al een oplossing uit de bus. Surf snel naar onze kantorenzoeker voor zijn of haar contactgegevens.

Kan hij of zij u niet helpen? Of richt u zich liever onmiddellijk tot onze interne diensten? Vul het online klachtenformulier in. Uw klacht wordt geregistreerd en naar onze klantendienst doorgestuurd waar uw klacht behandeld zal worden.

Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing op uw klacht kunt u contact opnemen met de dienst Customer Complaint Handling van Record Bank.

Als de oplossing van Customer Complaint Handling u niet kan overtuigen, kunt u uw klacht schriftelijk voorleggen aan Ombudsfin.