HomeOver Record BankWat kunt u verwachten?

Bij Record Bank staat u als klant centraal. Onze zelfstandige agenten en makelaars zetten zich dagelijks in om een langdurige vertrouwensrelatie met u op te bouwen. En dat op een hartelijke manier, zonder enige pretentie. Want uw tevredenheid is voor ons prioriteit.

Onze kernwaarden:

Een persoonlijke aanpak

Record Bank heeft altijd gekozen om samen te werken met zelfstandige partners. De reden is eenvoudig: bij bankieren moet het verhaal over de klant gaan. Een zelfstandige bankagent of kredietmakelaar schept veel sneller een persoonlijke band met zijn klanten en kan hen ook beter opvolgen. Zo krijgt elke klant een oplossing op maat van zijn specifieke behoeften.

Veilige, eenvoudige en transparante bankproducten

Naast die persoonlijke relatie is ook het aanbieden van eenvoudige en transparante producten voor Record Bank een prioriteit. Een klant weet zo precies wat zijn kasbon hem opbrengt of hoeveel zijn autolening hem kost. Ook onze beleggingsproducten zijn eenvoudig te begrijpen en op te volgen. En dankzij onze online en mobiele diensten bankieren onze klanten waar en wanneer ze maar willen

Eenvoudig, hartelijk, klare taal en zonder pretentie

De 4 kernwaarden van Record Bank – eenvoudig, hartelijk, klare taal en zonder pretentie – vormen de basis van onze identiteit. We streven er dan ook naar om die elke dag opnieuw in de praktijk te brengen. Ze vormen een essentieel onderdeel van ons denken en doen. 

Jean-Pierre VerbekenCEO Record Bank

"Klanten stellen onze filosofie van eenvoud en duidelijkheid op prijs."